14 iunie 2010

scrisoare deschisă către îngerul meu păzitor

Îngerul meu păzitor,
Sufletul meu are să îţi spună ceva... s-ar putea ca, din cele ce urmează, să rezonezi cu anumite lucruri...iar pe celelalte, te rog, lasă-le să treacă pur şi simplu pe lângă tine...
Nu am crezut în tine, te-am trădat de zeci de ori şi poate te voi mai trăda, dar îţi jur că niciodată nu vei cunoaşte marea mea trădare!
Am ştiut că mă iubeşti, chiar dacă nu te-am simţit lângă mine...
Ştiu că mă ajuţi chiar dacă nu răspunzi chemării mele...
Am spus altora cuvintele pe care aş vrut să ţi le spun ţie… m-am jucat cu ei jocurile pe care le-aş fi jucat cu tine...le-am dăruit tuturor ceea ce aş fi vrut să-ţi dăruiesc numai ţie...le-am dat inima mea aşa cum aş fi vrut să ţi-o dau numai ţie...
...mi-am schimbat viaţa dorind să fiu ca tine...m-am purificat ca să mă accepţi în preajma ta...
...am scris cuvinte pe care aş fi vrut ca numai tu să le citeşti şi le-am dăruit lumii întregi... am strigat altora cuvintele pe care aş fi vrut să ţi le şoptesc numai ţie...
În fiecare zi am exersat prezenţa ca să te pot simţi...am făcut linişte în mine ca să te pot auzi...am stat cu ochii închişi ca să te pot vedea...
Te-am căutat şi m-am găsit pe mine.
M-am uitat în oglindă şi mi-am văzut aripile. Şi am zâmbit.
Acum ştiu că pot, cu toată încrederea în tine şi în mine, să spun lumii întregi: TE IUBESC!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu