15 decembrie 2012

un vis a prins viata pe 12.12.2012 - centrul holistic open heart

     All things grow with love. Cum puteam sa petrecem mai bine ziua de 12.12.2012 decat muncind cu drag, meditand, dansand, stand in cap (si in altele), razand, imbratisandu-ne si construind impreuna un vis materializat in mai putin de o saptamana? Dumnezeu probabil are planuri mari cu mine cand mi-a pus in brate acest sediu (cu tot cu partenera minunata) si mi-a deschis toate portile pentru ca la o saptamana de cand l-am luat in primire, sa tin primul grup de meditatie aici. Sunt profund recunoscatoare Universului si oamenilor minunati care sunt in jurul meu. All things grow with love.






Open door la Open Heart

Prea minunata mea partenera, Loredana Dolbea, specializata in nutritie, sanatate si vitalitate.
Cabinetul de nutritie, sanatate si vitalitate in curs de amenajare.
Bambusul cu mesaje inspirationale.

Bucurie mare la buda :))...normal, am adus hartie igienica cu miros de floarea pasiunii!!!!!!!!! :))
Avem si baieti, da? Si inca ce baieti, faceti-ne o vizita si o sa va convingeti :) 
Mai si dansam ca, de, am obosit :)
 Deci, ati inteles, asa se face la Open Heart, da? :)

Deci la noi, la Open Heart, inainte sa meditam facem matanii, e bine sa stiti regula...


...glumeam, doar se pregateau sa stea in cap :)) 
Arhanghelul Rafael, Arhanghelul vindecarii

Resurse puse la dispozitie din toata inima.


    Centrul Holistic Open Heart este un loc de intalnire pentru impartasire, regasire de sine, vindecare, comuniune, este un loc al deschiderii, iubirii, compasiunii, constientizarii, daruirii, abundentei, recunostintei, conexiunii intre suflete.
      Toate serviciile pe care eu le ofer la Centru sunt gratuite, acceptand totusi donatii, necesare pentru buna functionare a activitatilor, fara insa a conditiona participarea la activitati de aceste donatii. 
       Sediul nostru este in Pitesti, pe strada Alunului, nr. 13.
       All things grow with love.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu