22 decembrie 2012

open heart friends - 21.12.2012

Vineri, 21,12,2012, am avut un eveniment creat de oameni cu inima deschisa pentru oameni cu inima deschisa, prietenii Centrului Holistic Open Heart. Am sarbatorit deschiderea oficiala a Centrului, ne-am proiectat visele pentru anul 2013 si pentru o lume mai buna, am trimis iubire neconditionata Mamei Pamant si am primit de la ea toate resursele de care avem nevoie pentru indeplinirea viselor noastre, am renascut in lumina, in noua lume pe care ne-o dorim...pe scurt, am petrecut impreuna o jumatate de zi in bucurie, deschidere, iubire si conexiune a sufletelor. Multumesc din inima tuturor pentru ajutorul nepretuit, sustinerea si iubirea neconditionata pe care le-am primit si pentru prezenta lor calda si luminoasa la acest eveniment de suflet!

Aici prezentam Centrul, misiunea sa, programele, colaboratorii...proiectele, sperantele si dorinta de impartasire.

Cu Ingerul Imbratisator - Laura, care a avut rolul pe parcursul evenimentului, de a oferi imbratisari, pupici si sustinere emotionala oricarei persoane care a avut nevoie de asta.

Aici ne proiectam visele pentru anul 2013 si pentru o lume mai buna...



Impartasim visele unii altora...
Acestea sunt visele noastre...asa arata o lume mai buna - cu visele noastre implinite. Si am devenit constienti ca daca vrem ca lumea acesta sa fie un loc mai bun, singurul lucru pe care il avem de facut este sa ne urmam dorinta inimii si sa facem tot posibilul sa ne implinim visele.


Contempland noua lume minunata pe care am creat-o...


...si suntem constienti ca numai impreuna, sustinandu-ne unii pe altii, putem reusi...
 ..asa cum Mama Pamant ne sustine cu resursele si iubirea ei...





Am comunicat cu inima Mamei Pamant, i-am trimis iubire neconditionata, iar acesta ne-a rasplatit cu un cadou-surpriza: inima ei.


Avem tort! Yummmii! Tot de la Mama Pamant. Adica ...de la mama :)



Oare ce se afla dincolo de aceasta poarta? Nu cumva noua lume pe care ne-o dorim?

...si pentru a ajunge la aceasta noua lume, trecem printr-un tunel de mangaieri si atingeri ingeresti...

Si ingerii au parte la randul lor, de mangaieri...oamenii s-au transformat in ingeri si ofera ceea ce au primit.





Da, iubirea face lumea un loc mai bun, prin vibratiile inalte pe care le trimite in jur....in tot Universul.




Ingerasii mangaietori

Doamnele din programul Calatoria Vindecarii, venite tocmai din Stalpeni pentru a fi cu noi in aceasta zi, cu aceeasi daruire si inima deschisa.

Multumesc tuturor pentru prezenta minunata si deschiderea inimii lor!
 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu