26 mai 2012

pregatiri pentru intalnire



Nu stiu prin ce ochi magic mi-a privit Simina in suflet....stiu doar ca sunt in aceasta poezie, toata....

Pregatiri pentru intalnire

M-am pregatit pentru intalnirea cu tine;
am facut curat in toata casa,
am maturat panzele de paianjeni din toate
cotloanele fiintei mele,
am sters praful depus pe la incheieturile
sentimentelor,
am spalat geamurile innegrite de lunga asteptare.

M-am pregatit pentru intalnirea cu tine;
mi-am imbaiat trupul cu apa purificata de ingeri,
mi-am parfumat pielea cu miresma de stele,
mi-am pieptanat parul cu degetele pline de dorinta,
mi-am deschis ochii mari spre tine,
printre trandafiri.

M-am pregatit pentru intalnirea cu tine;
am ales cea mai frumoasa rochie
- goliciunea trupului meu de femeie,
Am ales sa vin cu picioarele desculte
si cu unghiile rosii de emotie,
am ales sa-mi las parul despletit, salbatic,
am ales sa te astept asa cum sunt
- goala de asteptari si frumoasa.

Si tu ai venit,
simplu si firesc,
doar stiai ca te astept;
ochii mi s-au inchis,
orbiti de splendoarea ta,
pielea instelata mi s-a infiorat toata,
buzele mi s-au deschis intr-un suras de dor,
bratele mi s-au intins spre tine sa te cuprinda -
dar
cum sa imbratisez necuprinsul,
infinitul?
Reusesc doar sa te iubesc!

            Poezia este preluata din cartea "Iubesc Barbatul!" de Simina Rentea. Tehnica prin care "am chemat" aceasta poezie la mine este simpla. Tinand cartea in maini (poti face asta cu orice carte care te inspira), fiind in stare de relaxare, mi-am setat intentia sa deschid la acea pagina unde se afla poezia care imi releva aspectul cel mai profund al feminitatii mele (poti sa-ti setezi orice intentie relevanta pentru tine). Si cartea mi s-a deschis la pagina 13, unde am gasit si fotografia de mai sus (prelucrare Crina Calek, Paul Botescu), in care ma regasesc profund. Inconstientul nostru stie intotdeauna sa ne dea raspunsurile potrivite, daca suntem relaxati si nu interfereaza mintea. Practic, se poate "ghici" in orice - tot ceea ce stim noi, carti, stele, cafea, bobi etc. (a propos, in Evul Mediu se ghicea in maruntaie de pui - sic!), nu sunt decat niste sisteme de simboluri care pot descifra informatia care se afla peste tot, pe principiul "ce este in mare este si in mic". Este importanta doar intentia de a ne fi revelata informatia pe care o dorim, iar apoi sa lasam Universul sa ne vorbeasca, fiind intr-o stare de receptivitate totala.

Un comentariu: