14 iunie 2010

mărturii



Vă mulţumesc mult pentru tot ceea ce faceţi pentru mine! Sunteţi mentorul meu, omul de care am nevoie să urc acolo unde vreau eu să ajung. Omul care nu mă critică, ci doar mă motivează… nu mă ceartă, îmi explică…nu mă judecă, mă cunoaşte…nu mă expune celorlalţi ci ştie să mă asculte…nu îmi predă, ci mă învaţă…nu mă jigneşte, ci mă emoţionează...omul care ştie să scoată "bunul" din mine…mulţumesc că existaţi! (Mihai Petre)



V-am găsit, găsindu-mă. (Nicoleta Rădulescu)


Îmi sunt foarte utile aceste seminarii, deoarece descopăr multe lucruri plăcute, relaxare, învăţ să accesez potenţialul din mine, bucurându-mă de un mentor deosebit de plăcut. (Alexandrina Rodica Zarzără)


Pentru mine, acest curs reprezintă o oază de linişte şi relaxare. Îmi arată că oamenii pot fi buni şi sunt în stare să dăruiască şi altora o fărâmă din sufletul lor bun. Îmi arată că nu sunt singură şi că energiile cumulate pot face minuni. (Mihaela Nicolaos)


Las totul la o parte şi vin la curs!

Mă întâlnesc cu plăcere cu grupul, facem lucruri deosebite împreună, suntem trimise/primite pe aripi de "înger" într-o lume a simţirii şi a trăirilor şi a gândurilor frumoase şi constructive. Învăţăm fără să ne dăm seama, pentru că învăţămintele ies din noi, vin din necunoscut spre cunoscut, ies la iveală şi cresc mai frumos în grup, orientate, îndrumate cu dragoste şi pricepere. (Graţia Toma)






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu